2013. 04. 10.

16.Rész

Sziasztok!
Remélem mindenki túléli ezt a hetet, mert hamarosan lezárul a blog első évadja! ( R.I.P )
De.. Még itt vagyok és gőz erővel hajtok én is, mivel nem akarom, hogy csak Májusban legyen meg a vége az elsőnek.. A sok vizsga miatt nem lesz akkor időm írni. Mi lenne ha..
meglenne a 40 feliratkozó, 6.300 megtekintés és mondjuk.. 20 komment? ( az utolsó nem kötelező )
Rövid lett! De a 20. részsokkal hosszabb lesz!
 Jó olvasást!
*-*

Minek jöttél te ide?

Ledöbbentem. Álltam egy magam és a kocsi felé meredve bámultam ki magamból. A barna hajú kislány azonnal rohanni kezdett felém, elmosolyodtam mikor átkarolta a combom és megölelt. Megsimogattam hosszú szálas haját. Hónaljánál fogva felemeltem úgy öleltem meg.
- Neked meg mióta barna a hajad? - mosolygott és megfogott egy tincset. Elkezdte pödörni az ujjára.
- Egész egy hónapja festettem be! - nyomtam egy puszit az arcára, amit mint jó testvér le is törölt. Ekkor láttam apukámat is jönni felénk. Soha nem volt az a férfi aki úgy nézett ki mint egy apuka, ha mondhatnám mondanám, hogy huszonöt éves, de nem annyi.
- Hope! - ezzel letettem Gracet aki berohant a házba. - Kislányom! - ölelt meg apa. Jó szorosan megöleltem, majd elengedtem...

Ültem a hatalmas nappaliban egymagam. Apa elment valahova, igaz azt nem tudom, hogy hova de majd jön. Grace aludni ment, Zayn és Niall meg a konyhában szorgoskodik a vacsorához. Tv-t bámulva néztem ki a fejemből, majd megszólalt az MTV-s híradó. Szuper! Ezzel el akartam kapcsolni, de meghallottam, hogy a nő érdekes dologról beszél.
" London legnagyobb bajkeverője elhagyta a Brit királyságot? Titkos forrásokból tudjuk, hogy Harry Styles aki London legnagyobb nőcsábásza elhagyta a várost. Ex barátnője Samanta Jessey is vele ment..  Telefonáltunk neki és ezt mondta.:
- Nem bírtam már a városi levegőt, sok tényező zavarta. Kicsit akartam élni, és nem lekötelezni magam minden kurva mellett. Szabad akarok lenni! Samanta csak elkísért! - mondta ügyfelünknek. Kurva alatt mit értett? Elkötelezte magát majd elment tőle? Harry Styles és Samanta most Amerikában tartózkodnak. Legutóbb Los Angeles partjain bukkantak rá a színésznőre! A hírrel kapcsolatban este fél hétkor jelentkezünk! "
Kikerekedett a szemem, szívverésem felgyorsult. Nem hittem a fülemnek, simán lekurvázott. Igaz lehet, hogy a sajtó nem mindig mond igazat, De ez akkor is. Hiszen Samanta is eltűnt, Los Angeles partjain? Miért van ott? Csak egyszer hunytam le a szemem, vakító fény árasztott el..

Rohantam a semmi közepére. Néha, néha hátra néztem. Senki nem jött utánam, de mégis féltem. A fehérség mindent elárasztott. Én mégis csak sírva rohantam. Fekete hosszú ruhám lebegett mögöttem, ahogy szaladtam. Cipőm a kezemben, egyszer csak elestem. Elterültem a földön, még mindig sírtam. Fekete szemfestékem teljesen elkenődött. Ahogy felemeltem a fejem egy tó volt előttem.  Láttam magam benne, majd Harry arcképe jelent meg. Belecsaptam a vízbe, ekkor eltűnt. Teljesen magamra maradtam..

A szobámban nyöszörögve ébredtem. Éreztem magam mellett egy testet, erősen magához húzott. Először azt hittem képzelődök. Igen! Csak képzelődés volt.. Hatalmas karja teljesen magánál tartott. Zayn volt aki szuszogott mellettem. Kipattantak a szemeim így felnéztem rá. Szemei a falat bámulták.
- Zayn! - toltam el egy kicsit magamtól. Újra magához rántott és egy puszit nyomott az orromra. Éreztem a piusziban, hogy nem szerelmes belém. De akkor is a derekára ültem. Vonaglani kezdtem a testén. Őrjítően nézett rám, majd a szemeit összeszorította.  Lehajoltam és puszilgatni kezdtem mellkasát.. Szeretkeztem már Zaynnel, de az semmi volt. Ez még annál is kevesebb..

Feküdtem mellette és megsemmisültem. Lihegve alig tudtam megmozdulni. Férfiassága kicsusszant belőlem, így a hátára fordult. Megrezegtem mikor mellemnél fogva magához rántott. Felső teste súrolta a hátamat, kicsi borostája szúrta a nyakam. Igazi férfi! Kimásztam a karajiból és az ajtó fele vettem az irányt.
- Hope! Ne menny ki! - szóólt utánam. Vállat volna felkaptam meztelen testemre az ingét és egy francia bugyit is. Kiléptem az ajtón, ami be volt eddig zárva. Magam mögött nagy ajtócsapódással zárult be. Gyorsan szedtem a lépcsőket, míg a végére nem értem. Egy rekedtes hang ütötte a fülemet. Hatalmas szemekkel kirohantam a nappaliba és megláttam Őt. Göndör fürtjeit hátulról azonnal megismertem. Megfordult és rám meresztette a szemét.
- Hope! - akart rohanni felém, de az útjából el álltam. Mit keres itt? Minek jött vissza?
- Te meg miért vagy itt? Minek jöttél vissza? Nem azt mondtad, hogy felejtselek el? Minek kurváztál le a tévéből? Styles! Iszonyúan haragszok rád! És látni sem akartak! - üvöltöttem. Ekkor megláttam, hogy Zayn jön le az emeletről. Kitágultak a szemei Styles láttán.
- Sajnálom.. Én csak vissza akarlak kapni! - sütötte le a fejét. Teljesen magamba zuhantam. Össze estem, mert a lábaim már alig tartottak.
- Nem..
- Mi nem? - jött oda hozzám. Zayn is leguggolt. Átkarolta a csípőm így egy kicsit tartott.
- Elcseszted! - szökött ki egy könny a szememből.. - Holnap már megyek haza Los Angelesbe... [...]

8 megjegyzés:

  1. na ez mi volt? o.O most itt hagytál kétségek között :(( hamar következőt !

    VálaszTörlés
  2. tényleg röd lett de nem baj mert nagyooon jó ^_^ Zayn igazi férfi, hát igen az <3 jaj már rohadt kiváncsi vagyok, nem akarsz feltenni még egy részt? siess a kövivel :DD

    VálaszTörlés
  3. Nagyon imádom a blogod rohadt jól írsz! Hamar kövit!<333

    VálaszTörlés
  4. ne :oooo
    de amúgy nagyon jó imádom <3

    VálaszTörlés
  5. ÚRISTEN.ÚRISTEN.ÚRISTEEEN.!! ez eszméletlen lett.!:) nagyon tetszik.:) hamar a kövit.!:DDD xx

    VálaszTörlés
  6. Szia :) mikor hozod a következő részt? Kérlek hozd!:(
    El kell mondanom valamit..
    Tegnap este kezdtem el olvasni a blogod a telefonomon.. és hajnal 3-4ig nem tettem le míg el nem olvastam! ..Csak annyit szeretnék mondani, hogy Köszönöm! Köszönöm, hogy megtanítottál újra élni..Mert mostanában nem úgy alakult az életem ahogy szerettem volna! Most szakítottam és ráadásul érzékenyebb lettem mint máskor. Mostanában mindenen elbőgöm magam.. :'(
    Amit olvastam teljesen átéreztem. Már kb. 6x néztem meg a Trailert és mindig elbőgtem magam! De.... Nagyon szépen köszönöm :)<3 ... Nagyon jól írsz és nagyon jól "varázsolsz"! De azért remélem újra összejönnek.. majd a következő fejezethez csinálsz Trailert? Úgy mondjuk hogy ezt a Trailert folytatod ;) jaa.. és még valami! Kérleeeeek csinálj egy kb. 30 perces kisfilmet!*-* az egészről :) xx

    VálaszTörlés
  7. nagyon jóó lett s alig várom a kövi részt!!:)

    VálaszTörlés
  8. de jaaaaj nemmááár.... kikészítesz! annyira imádom a blogod!!!!!!! nagyon várom a kövit!!! :**

    VálaszTörlés