2013. 04. 04.

●13.Rész●

Hey sweeties!
Tudjátok, egyre jobban jönnek a nézelődők a blogra, remélem mindenkinek tetszik a történet.
Ha megtennétek válaszoltok nekem kommentben?
Miután elolvastad a részt persze!
- Milyen lett az új kinézet?
- Milyen lett a fejléc?
- Milyen lett a rész?


● Harry naplója ●

- Szeretlek! - suttogtam a fürdőben. Egyszerűen megnyugtatott, hogy hozzám bújt. Ahogy ölelt, mindene. Nem is tudom, hogy mi lenne velem nélküle. Haját szekáltam, miközben ő vigyorogva puszilgatta a fejem. - Harry. Elmesélsz nekem valamit? - emeltem rá a tekintetem.
- Igen! - zöld szemei csillogtak. Valamit nagyon meg akartam tőle kérdezni..

***

- Honnan tudtad, hogy lefekszem veled akkor? - néztem zöld szemeibe, igaz engem nem nézett inkább a plafont bámulta. Fejem a mellkasán volt, egyszer emelkedett, majd süllyedt, hihetetlen, hogy mennyire meg tud nyugtatni egy ember társasága.
- Megérzés! Tudod, a naplódba érdekes dolgok vannak. Mondjuk használt óvszer papír, rágó csomagolás, vagy csokis papír. - röhögött.
- Nem erre vagyok kíváncsi. - ütöttem egy kicsit meg.
- Ugyan, Hope! Csak várnom kellett, hogy meg add magad! - erre a mondatára kikerekedett a szemem. Megadni magam? Ezt ő előre kitervelte? Össze húztam a szemöldököm, majd rá néztem. Próbáltam nyugodt maradni, de egyszerűen, kiabálni tudtam volna. De egy hang nem jött ki a torkomon. Bámultam a nagy semmibe, már könnyek jöttek ki a szememből. Csak játék vagyok? Csak szex? Tudta Hazza, hogy merek nyíltan ezekről beszélni, de még csinálni is szeretem. De akkor.. Honnan tudta meg? Kitől tudta meg? Mikor tervelte ki ezt az egészet? Fel álltam az ágyról, és ott álltam mellette. Harry rám nézett látta, hogy valami nincsen rendben. - Minden rendben? - fogta meg a kezem, de azt azonnal kirántottam az övéből.
- Harry. Mond, hogy ezt nem gondoltad komolyan! - néztem rá könnyes szemmel. Fel állt, és a közelembe jött. Azonnal megmarkolta a derekam, és a falnak nyomott. - Harry kérlek válaszolj! - nyögtem egy aprót a végén, erekcióját azonnal nekem nyomta és szívni kezdte a nyakam. - Nem! - ordítottam és toltam el magamtól.
- Hope! Tudod, hogy szeretlek! Te is tudtad, hogy szeretsz! Innentől már csak várnom kellett. - mosolyogva ült le az ágyra.
- Honnan tudtad, hogy mit érzek irántad? - ráztam meg egy kicsit a hajam. Harry lehajtotta a fejét, haja csak csüngött a levegőben. Kezeit összeszorította, majd ki engedte. Többször ismételte meg ezt a mozdulatot, de fel sem nézett rám. Kettő kezem az ablakpárkányon volt, úgy néztem Őt. Valamit titkol előlem, látom és érzem is. De mit? Ekkor el engedtem az ablakpárkányt, és kijöttem a szobából. Lassan, és csendesen szedtem a lábaim egymás után a lépcsőn.. A konyhába mentem, leültem a pultra és a nemrég kiöntött innivalóm kezdtem el inni. Szép idő volt kint, de ez Hawaii emberek! Forogtam a forgószéken, nem gondoltam semmire, csak mozgattam magam jobbra balra. Utálom a semmit tevést, lehet ha itt lenne Grace akkor minden más lenne.. Röhögnénk, szórakoznánk, innánk, vagy csak üvegeznénk. Nem jó kettesben lenni, ilyen távol az otthonomtól. Ekkor Harry nyitott be a konyhába, és teljesen fel volt öltözve.
- Hope Clark! Elvihetlek egy randevúra? - mosolygott. Kikerekedett a szemem, furcsa, még soha nem randiztunk. Fel álltam, és elé mentem. 
- Harold Styles! Szívesen elmegyek veled egy randevúra! - meg sem vártam mit fog mondani. Felrohantam az emeletre, és keresgélni kezdtem ruhákat. Mindent kidobáltam a szekrényemből. Valami egybe ruhát akartam ami szellőzős, de mégsem van kint benne a seggem, ja és elegáns és szexi is...

Hope ruhája 

Baktattam le a lépcsőn, majd megláttam Harry kezében egy dobozt. Felém nézett, és a gyönyörű zöld szemeivel pásztázni kezdte el a ruhám. Gödröcskéi megjelentek. Mikor le értem hajam kicsit hátra dobtam, és figyeltem mint mond.
- Gyönyörű vagy! - suttogta a fülembe, és nyomta a kezembe a dobozt. Kinyitottam, nem hittem a szememnek. Egy gyönyörű magassarkú volt benne. de féltem is, nem igazán jártam még magassarkúban. - Szeretném, ha felvennéd! - nézett a szemembe. Mosolyogva leültem a kanapéra, így felvettem a gyönyörű cipőt..
A cipő

- Mehetünk! - álltam fel, de majdnem is is estem. Kicsit mászkáltam még, majd komolyan Harry felé kezdtem el menni, aki mosolygott. Utálom, hogy ennyire nem lehet a képéről letörölni azt a vigyort, néha már idegesít a mosolygása...

** A randi után, otthon **

Ültem az ágy szélén, annyira jól sikerült az estém. Harry felvitt egy csicsás étterembe, majd elmentünk megnézni a partot. Ott persze levettem a cipőm, de amint levettem Harry felkapott és úgy sétáltunk. Telefonját nyomkodva nyitottam meg a fényképeit, és haladtam mappákon át. Majd volt egy zárolt mappa is. Mi lehet a jelszó? Bepötyögtem valamit, rossz is volt.. "életem_szerelme" pötyögtem be, és azonnal be engedett a mappába. Kikerekedett a szemem a képek láttán. Hiszen majdnem mindegyik képen én voltam csak 14 évesen. Még anyáról és rólam is volt kép. Majd több olyan amin egy fiúval csókolózok. Teljesen belemerültem a kép nézegetésbe, és már sírni tudtam volna. Harrynek honnan van képe rólam? Anyámról? Vagy egyáltalán miért csókolóztam vele akkor? Honnan ismertem? Ekkor láttam meg, hogy kicsüng valami Harry táskájából. Kék volt, és lakat is rajta. Megfogtam, és berohantam a zárható mosdóba. Lehajtottam a vécé tetejét, és ráültem. Kinyitottam kulccsal a kis lakatot, ekkor tudtam, hogy ez Harry naplója.. Nem olvastam bele, csak a képeken mentem végig, amik persze be voltak ragasztva. " Hope Clark, szeretlek" olvastam el minden kép alatt. Majd egy kórház üveg mögül, fényképezett le. Ott feküdtem az ágyon, mindenféle csövek lógtak ki belőlem.. El kellett olvasnom a szöveget.
* Soha nem fogom tönkretenni az életét! Megmondtam, hogy eltűnök a helyszínről. Így is lett, nem nagyon bírom nélküle. Egyszerűen már fáj a magány. De én csak neki akarok jót. *
Kijöttem a mosdóból, Harry már az ágyon feküdt. Kikerekedett a szeme, mikor látta, hogy a naplója a kezemben van. Elindultam felé, de minden elhomályosult. Egyszer csak a földre estem, nem ájultam még el akkor. Mert hangokat hallottam, de egyszer csak be állt a síri csend...

6 megjegyzés:

  1. Vááá végre minden kiderült. Juj nagyon izgiiii. Nagyon tetszett siess a kövivel. Kérdéseidre a válaszaim: a kinézete mindig nagyon tetszik ez is szép; a fejléceidre folyton irigy vagyok; a részröl pedig az elöbb irtam :D hamar kövit ;)

    VálaszTörlés
  2. jesszus ez marhajórészlett *-* whaa imádom ! a kinézetet imádom, a fejléc mindíg nagyon tetszik a rész megfantasztikus volt *-* nagyon várom a kövit!!! pusszancs :*

    VálaszTörlés
  3. kinézet : nekem nagyon tetszik :)
    fejléc : irigyellek :D
    rész : minél hamarabb következőt, nagyon kíváncsi vagyok ! imádom !

    VálaszTörlés
  4. újaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat <3
    Kinézete az nagyon jó <3
    fejléc hááááááááát szerintem szuper :3
    rész aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaawh <3

    VálaszTörlés
  5. Ahogy ígErtem múltkor elolvastam! Wow!!! Mikor vége lett a résznek csak ez ugrott be: még, még, MÉG!!! A fejléc sokkal szebb mint a régebbi! A kinézetet imádom! A Rész! MONDTAM: MÉG MÈG MÉG! Hamar kövit ! Ez eszméletlen ;$

    Csók,
    Lara

    VálaszTörlés
  6. Minden tökéletes..imádom a blogod és remélem hogy hamar lesz rész!! :)

    VálaszTörlés