2013. 03. 24.

●6.Rész●

Hey sweeties!
Úgy döntöttem, hogy 2-3 naponta fogok hozni részt.
Nem tudom, de ti se és én sem tudok várni 1 egész hetet!
Kitettem a chat ablakot így lehet kérdezni tőlem.
Nem lesz határ! Eldöntöttem, aki olvassa a blogot és érdekli 
az tesz az újabb részért! Aki meg nem komizik, az legalább olvassa, látom a 
feliratkozókból, hogy hányan olvassák! Ennyi lenne! #offline


 ~ Samanta ~

Hope Clark~ 

Úgy keltem fel, mint akit vagy háromszor hasba vágtak volna, nyögdécseltem mint egy ember aki a halálán van. Mikor fel ültem kicsit körülnéztem a hatalmas szobában. Ablak fele tekintettem, kocsi leállását hallottam meg, így fel álltam és az ablakhoz siettem. Harry fekete kocsijából, egy szőke nő szált ki. Aranyosan nevetett, és mosolygott. Mikor Harry is kiszállt, átrohant hozzá és megfogta a kezét. Hazzával kézen fogva jöttek be a házba. Hallottam ajtónyitódást, és csapódást. Befutottam a privát fürdőmbe, felkötöttem a hajam. Kicsi sminket dobtam fel, mivel nyár van és meleg így felvettem ezt.:



Megmostam a fogam, és már készen jöttem ki a szobából. Kint nem igazán várt meglepetés ért, Zayn megint egy szál bokszerben, állt az ágyam mellett.
- Hope! - fordult meg, így a szemembe nézett! - Figyelj, én tegnap ittam. Nem akarok tőled semmit! - tisztázta le.
- Értem Zayn! - mosolyogtam és odamentem hozzá. Megöleltem, kicsit furcsán vette, de visszaölelt attól függetlenül.
- Mennyünk! Itt van Sam! - ezzel kihúzott a szobámból. Nem akartam nagyon lemenni, mi van ha nem fogok neki tetszeni? Vagy egyből megutál? fogalmam sincsen.
- Jó reggelt! - jött oda hozzám egyből Niall és adott a fejemre egy puszit. - Gyere Hope! Muszáj beszélnünk! - mondta hangosan, megragadta a kezem és behúzott a fürdőbe. Magunkra csapta az ajtót, és elém állt.

Harry Styles ~

Samantával éppen mára beszéltünk meg egy találkozót, tudom, hogy hülyén hangzik, de pont így jött. Most, hogy Hope is itt van nem tudom, hogy mit csináljak. Niall meg úgy állított be reggel, hogy járnak. Jézusom! Niall nem is ismeri, de már járnak? Egész 1 napja van csak itt Hope, de már pasizik? 
- Aranyos lány! - törte meg a nyugtató csendet, Sam. Mosolyogva ránéztem, majd vissza az ablakba. - Harry! - szólt rám megint. Teljesen visszafordultam úgy, hogy lássam őt.
- Szeretnél valamit kincsem? - rebegtettem a szempilláim. 
- Ezt hagyd abba! - röhögött aranyosan. - Ő az a Hope? - tudtam, hogy fel fogja hozni a témát. 
- Igen! - ezzel lezártam a beszélgetést. Egyszerűen én is hülye vagyok, akik fontosak nekem azoknak mindig beszámoltam a régi életemről. Persze Samantának is. Honnan tudhattam volna, hogy újra találkozni fogok vele? Senki nem gondolta, hogy ennyire hülye lesz és felszáll egy másik gépre. Most a síparadicsomban ülhetne apukájával és Graceel. De itt van, itt van ahol most nem kellene. Tiszta vörös lett a fejem már a gondolat menetemtől. 
- Harry! - szólt rám Sam. - Szeretlek! - ezzel megcsókolt..

Niall Horan ~

Tudom, hogy Harry vissza akarja szerezni majd Hopeot. de nem hagyhatom, hogy idegbajt kapjon. Ezért mondtam, hogy Hopeal járunk, hiszen akkor nem fogja háborgatni a "kapcsolatunkat". Egyszerűen nem tudnám végignézni, hogy Samanata is összetörik, igaz kedves lány, de tudom, hogy összetörne. Hope meg agybajt kapna. Így, most hivatalosan Hope a barátnőm, ha álbarátnő is.
- Te hülye vagy! Miért akarna engem Harry megkapni? Nem is ismer! - tette karba a kezeit.
- Nem mindegy? Majd idővel megtudod! - ezzel összekulcsoltam a kezünket, és kijöttünk a fürdőből.

Zayn Malik ~

- Valamiről lemaradtam? - kérdeztem meg mikor láttam, hogy Niall és Hope kézen fogva (!!) jönnek ki a fürdőből.
- Hope és Niall járnak! - adta a választ Samanta. Aki ekkor fel állt, és odament Hopehoz.
- Szia! Samanta Jessey vagyok! Harry barátnője! - nyújtotta a kezét.
- Szia! Hope Clark vagyok! Horan barátnője! - mondta Hope mosolyogva. De mégis komoly lett az arca mikor Sam elfordult tőle. Itt valami nagyon nincsen rendben.
- Niall! Beszélhetnék veled? - fogtam meg a fülét, és húztam ki a konyhából..

Tudom, hogy rövid lett!
De a következő nagyon hosszú lesz!
Remélem nem haragudtok! Komikat szeretnék és fel iratkozókat is!
#offline

8 megjegyzés:

  1. nagyon jó lett *.*
    tudom azt mondtam nem komizok de te is komiztàl nekem ^^ Xd

    VálaszTörlés
  2. nagyonszuuuuuuuupeeeeeeeeeeeeeer :DDDDDDDDD <3

    VálaszTörlés
  3. u-u! ez dejólett :D kíváncsi vagyok hogy mi lesz ebből..*-*. várom a kövit! :D :* <33

    VálaszTörlés
  4. áááá...nagyon jó!!!*--* :$$$
    Na...mi lesz ebből xdd
    Várom a kövit!!!:DD

    VálaszTörlés
  5. ahwwwww imadom a bogod rohadt jo <3 <3 <3 hamar hozd a kovit mert magyon jol irsz <3

    VálaszTörlés
  6. Jaj imádom,nagyon jó :D Hamar kovit :D

    VálaszTörlés
  7. ♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    VálaszTörlés